tirsdag 3. april 2012

pasteller på kjøkkenet

God kveld til deg!
Nå har påskeferien kommet, endelig kan jeg vel si. Vi har hatt mange uker med påskevær og koselige dager med påskeaktiviteter i barnehagen, så da er det deilig å kunne ønske små og store en riktig god påske.

På kjøkkenet har jeg satt vekk restene av det røde og mørkeblå, og lyserosa har tatt over. Jeg har kost meg å strikket nye kjøkkenkluter i lyserosa og lyseblått. Jeg kjøpte noen Green Gate kopper i fjor, litt på impuls og de hadde jeg egentlig tenkt å kvitte meg med. Men når jeg tok de frem igjen nå, innser jeg faktisk at de er mine favoritter (chloè off white) i tillegg til de røde med hvite prikker da.
Nå venter jeg bare på müsliskåler i lyserosa og lyseblått, samt piskebolle fra Ib Laursen som den snille, lille, gode søstra mi har ordnet for meg fra Hansen & co i Kristiansand


Ønsker deg en aldeles nydelig påske
Klem fra meg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar