mandag 9. april 2012

babyteppe

God ettermiddag til deg!
Håper du har hatt en rolig og avslappende påskeferie :-)
Vi har vært sammen med foreldrene mine og kost oss, slappet av, heklet og spist masse god mat.
Hanna har storkost seg, vært like spennende hver morgen å stå opp og se om påskeharen har vært på terrassen med påskeegg.

Jeg har begynt på et babyteppe i rosa Mandarin petit fra Sandnes. I juni blir jeg tante igjen til ei lita snuppe og etter noen timer på nettet bestemte jeg meg for å hekle bestemorsruter. Har aldri gjort det før, men de første 40 rutene har gått veldig greit, nå gjenstår under halvparten og monteringen  



Herlig å sitte og hekle med sånn nydelig rosafarge, koser meg skikkelig!

Håper du nyter siste dagen med påskeferie og jeg ønsker deg en fortsatt god uke
Klem fra meg♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar