søndag 15. april 2012

Sommermøbler

God søndag til deg!
På fredag var mannen å hentet møbler til verandaen, to stoler, en toseter og kaffebord.
Mens mann og svigerfar la fliser på do, skulle jeg skru sammen møblene....
Jeg klarte iallefall den første stolen, så måtte det litt mer kraft og muskler til, og mannen endte opp med å skru sammen resten.
Det var skyfri himmel da jeg begynte og jeg så virkelig frem til at vi kunne kose oss på verandaen når alt var klart, men jo nærmere vi kom møbler, jo mer skygger kom og det ble kaldere. Når alt sto klart var det ganske grælete og overskyet. Jeg hadde bestemt meg for å gjøre det klart (med det vi hadde av puter og pynt), så med fleecejakka godt kneppet igjen, gjorde jeg i stand


 Klart til servering!
Og jammen kom ikke sola tilbake, så vi kunne nyte et glass med forfriskende lemonade i sola.
Herlig :-)

På tidligformiddagen var jeg på Loftet, der var det bursdagsfeiring av 2 års drift. Det var 20% på alle varer, så da ble det en bursdagsgave, litt småtteri og fikk disse herlige lemonadene til halv pris.
Det blir flere av de utover sommeren, for de falt i smak hos alle.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag ♥
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar