lørdag 31. mars 2012

Lørdagslykke

Hei på deg!
Hva er vel bedre enn ei møkkete barnehånd med hvitveis?
Det er lykke for meg det og den beste belønningen etter en dag med vinduspussing.
I dag har vi stått på alle mann, barna har ryddet og shinet rommene sine og mannen har begynt å pusse opp doen opp (og som alltid i gammelt hus, blir det dobbelt så mye jobb når en først begynner).


 Vi var på middag hos mor og far tidligere i uka, og da fikk jeg øye på denne nydelige mugga. Og, jeg endte opp med å få den med meg hjem. Jeg visste ikke hvor den kom fra, og da var det ekstra koselig å høre at den bruke min kjære gode farmor til å vanne blomstene sine med. I dag har den fått en bukett med påskeliljer, for jeg kommer nok ikke å bruke mugga til å vanne blomstene mine, den skal bare være til pynt ♥

Jeg ønsker deg en herlig lørdag ♥
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar