søndag 11. mars 2012

Ny krakk

God søndagskveld til deg!
Etter en aldeles herlig helg med lange morrastimer, en fireåring som finner frem klær, kler på seg selv og ordner håret, maling, sykkelturer, tur til Mjøsstranda for å plukke stein, verandamøblene som ble tatt frem, en liten treningstime (faktisk!) bursdagsfeiring med dokkene til Hanna, sying og innekos avslutter vi nå helga og det er 10,1 grad ute, helt herlig :-)

Jeg har en stund ønsket meg noe å sitte på i gangen, men plassen er litt liten og jeg har i grunnen ikke funnet noe som passer. Mannen min er utdannet tømrer og er ikke alltid like imponert over mine hylleinnkjøp, fordi han mener at dette kunne vi gjort bedre selv, bare det at da tar det så skrekkelig lang tid og jeg er ikka akkurat av den tålmodige typen. Denne gangen tok han på ordet og tegnet en liten krakk til å ha i gangen, jeg er ingen tegner altså, men skissen ble til denne krakken

 Her er den ferdig sparklet, pusset og kvistlakkert - klar til å males hvit

Slik ble den ferdig malt og på plass i gangen, akkurat passe stor. Den ble egentlig laget på mål av Hannas saueskinn hun brukte i vogna da hun var baby, men får vente litt før vi legger på det (faktisk kanskje helt til neste vinter) - kan jo ikke gjemme bort hjertet med en gang.

Ønsker deg en strålende ny uke ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar