tirsdag 8. mars 2011

Vårprosjekter ♥

For en liten stund siden bestilte jeg noe Green Gate fra Emmas Verden http://emmaverden.blogspot.com/ og i dag lå det pakkelapp til meg - hurra ♥ og jeg ble kjempefornøyd! Har allerede vasket og flyttet inn i hyller og skap. Fikk også med hjertet som takk for handelen, og det er så koselig synes jeg!
Har nå også klart å overtale mannen til at vi også, dvs jeg, skal male sjenken lys :)
Så i dag tidlig kvart over seks flyttet jeg ut penservise, middagsservise, glass, fat og duker, slik at alt kunne være klart til vi kom hjem fra barnehage og jobb. Hanna lekte så utrolig fint med barbiedukkene sine, så jeg rakk å et strøk før middag, ser ikke helt bra ut nå, men jeg er helt sikker på at det blir fint :)
Jeg merker at våren er i anmarsj for jeg får så lyst til å rydde, male, flytte om og ordne opp i skuffer og skap. Skal nå i løpet av de første dagene få ferdig sjenken, etter det står grovisen ("grovkjøkkenet") for en real ryddesjau og så kommer forhåpentligvis nytt kjøkken i begynnelsen av april og da må jo kjøkkenskapene omorganiseres ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar