søndag 13. mars 2011

Kreativ utfoldelse og vårfornemmelse ♥

I dag har jeg puslet litt med rydding og vasking, og Hanna har kost seg med tegning både i tegnebøker, på ark og annen kreativ utfoldelse. Hun ville vise meg en tegning, en kjempefin og detaljert tegning, og da oppdaget jeg denne tegningen. Jeg spurte henne hvem som hadde tegnet på bordet og da svarte hun lykkelig;" det er jo meg jo mamma, men jeg har litt for store bein da" :) Hva skulle jeg si??? Kunne ikke annet enn å smile, tegningen var jo kjempeflott, og det vil jo ikke bli noe problem å vaske den vekk (Hanna tilbød seg også å viske den vekk med viskelæret sitt) Men, jeg har ikke hatt hjerte til å vaske den bort enda, måtte jo vise den til pappaen :)
Vi har også begynt å forberede våren ute ved inngangspartiet, har ryddet bort granbar, kongler og røde hjerter. Kjøpte denne vårlyngen på fredag, likte rosafargen så godt og det er så koselig med litt knallfarger nå når våren er rett rundt hjørnet.
Må også fortelle om vår flotte lokale gårdsinteriørbutikk Loftet, http://www.landrose.no/ Hanna og jeg var der i går - jeg skulle kjøpe en gave. Da vi kom dit ble vi møtt av en strålende blid butikkeier og på lørdager pleier hun alltid å spørre om barna vil ha en kjærlighet eller en liten sjokolade mens mamma titter i butikken. Hanna takket høflig nei til begge deler, men når hun ble spurt om hun ville være med ned å se på sauen, så takket hun ja. Enda Hanna egentlig er redd for alle levende dyr (unntatt maur), så de gikk begge ned i stallen og jeg fikk beskjed av butikkeieren at jeg måtte klare meg selv en liten stund. Jeg kikket og koste, har så utrolig masse fint :) Etter en liten stund kom de opp igjen og Hanna var strålende fornøyd, hun hadde klappet sauen, sett på stor hest og vært i hønehuset og plukket to helt ferske egg - snakk om fantastisk service og kundebehandling ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar