tirsdag 28. mai 2013

Barnerom del 2

God kveld!
Det blir en veldig kort del 2, for rommet til Hanna har vært en drøm å pusse opp (det er jo mannen som har hatt all jobben da), men det har gått så fort.


Ting har gått så fort at jeg ikke har rukket å ta så mange bilder underveis.
Vi endte opp med å kjøpe nytt gulv, mannen fant et veldig fint gulv i en varm gråfarge. Jeg var litt usikker på om det ville bli ok (jeg ble jo så glad i tregulvet), men jeg er superfornøyd med å ha lagt nytt gulv.
I helga ble panel og lister panellakket i hvitt, og nå gjenstår bare resten (panellakke noe småtteri, legge opp strøm, lage sokler til møbler og til slutt det aller beste INNREDE)
Mannen har laget seng og ettermiddagen i dag brukte han på å lage stige til senga, men så ble mellomrommet mellom trinnene for stort, så da må ny stige lages i morgen.

Takk for at du titter innom bloggen min og jeg ønsker deg en fortsatt god kveld!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar