fredag 10. mai 2013

vårlig kjøkken

God fredag til deg!

Tusen tak for koselig kommentar på forrige innlegg!
I dag har Hanna og jeg kost, tatt det med ro på morran, sett barnetv og ryddet litt, før vi tok en handlerunde. Vi har kjøpt ny mobil, vært i lekebutikken, handlet litt planter, garn og avsluttet med biblioteket og is i kafèen, en deilig fridag!

Vårlig kjøkken
Viser noen bilder fra kjøkkenet, ikke store forandringene. Mannen lagde Norgesglass-lampe under denne sesongen av Hver gang vi møtes. Jeg har lenge ønsket meg det, men mannen har ikke helt hatt sansen, men under tvprogrammet fikk han også sansen og vips var den lagd på en kveld, faktisk :-)



Det går i lyserosa og blått, med litt rødt, Green gate og grønne planter.
Dette glasskapet fikk jeg av søsteren min, det er kjøpt på Kremmehuset og selv om det ikke er så dypt, rommet det ganske mye allikevel. Jeg synes det er koselig med glasskap, da blir det liksom litt mer farger uten at det blir for voldsomt.


Her blir det taco og Idolfinale i kveld, og resten av helga skal vi forhåpentligvis tilbringe ute, både langs Mjøsstranda og med div hagearbeid og planlegging av ny platting.

Ønsker deg en fin fredagskveld og god helg!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar