torsdag 5. januar 2012

januarkjøkken


God kveld til deg!

Søndag ryddet jeg bort jula i hele huset, men jeg bruker gjerne noen dager på å komme i orden igjen. Finner frem ting, pakker bort og forelsker meg i nye ting når jeg titter i blader eller nettbutikker.
Slik ser januarkjøkkenet vårt ut, det går i blått og hvitt. Sydde en ny kappe av restestoff etter gardiner jeg sydde for søstra mi. Ellers har jeg funnet frem Green gate kopper i ulike mønstre i blått, beige og rødt, bøkene som ligger på hylla mellom Brukabollene og kaffekverna er kokebøkene etter farmoren min, de er så utslitte og fine at jeg bare måtte pynte litt med de


Trekassa fikk jeg av nissen, den er fra Ib Laursen og jeg elsker den. Den rommer sånne ting som aldri er der når du trenger det. Så nå slipper vi å lete etter kulepennen for å skrive en beskjed, tusj til å navne og saksa som har en tendens til å forsvinne til ulike rom i huset. Jeg har også strikket blå kjøkkenkluter, syns de freshet opp litt. I tillegg rommer den ei teklype og en pose med te jeg fikk i strømpen - som mannen min hadde ordnet helt av seg selv :)

Ønsker deg en fortsatt finfin torsdag
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar