fredag 30. desember 2011

minimakeover av sovermmet


I går hadde vi 5- års bryllupsdag, og den feiret vi med racelett og en rolig kveld i sofaen foran tv.

Når vi har racelett pleier vi å ha pølsebiter, kyllingfilèt, biff, salat med masse godt i, hvitløksmør, rundstykker og ikke minst gulost og engelsk cheddarost, hmmm. En sikker vinner hos både store og små :-)

I dag har jeg ryddet og vasket på soverommet vårt, kjenner at det klør litt i fingrene etter å byttet ut julepynten med noe mer vårlig. Så da tok det rommet først, må nesten ha julen til nyttårsaften, men førstedag, da ryddes julen ut her i huset.
Vi har et kjempelite soverom, knapt plass til seng og klesskap, men i dag fikk jeg snudd senga og flyttet litt på den, så nå ser det egentlig ikke så fullt ut derinne. Sydde et par nye puter og fant frem litt div i kjelleren, og resultatet ble ikke så verst


Må også vise frem den skjønne godtegrisen, fylt av deilig sjokolade, jeg fikk av Hanna til jul, den har hun laget selv på juleverksted hos mormor og bestefar. Ikke noen gaver gleder mitt mammahjerte mer enn gaver barna har laget



Dette ble et litt rotete innlegg, men men
Ønsker deg en strålende fredagskveld
klem fra meg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar