torsdag 6. oktober 2011

stuebilder

Velkommen til stua vår!

Etter deilige høstferiedager i Kristiansand, var det godt å komme hjem. Jeg må alltid rydde bort og finne frem, og forandre på ting når jeg kommer hjem fra ferie. Det ble litt småshopping både til stua og Green gate, som kommer i senere innlegg
 Lesestolen, med hjemmestrikket pledd som min snille søster har strikket til meg. Det er veldig koselig å sitte her med rolig musikk å lese eller strikke

 Spisestua og arbeidsbordet, her sitter jeg å syr alle luer og pannebånd, veldig kjekt når Hanna tar ut duplokassene og tømmer de på stua, eller når hun sitter og tegner sammen med meg. Deilig å kunne sitte å gjøre egne ting, men allikevel være der resten av familien er

Dette kurvfatet er fra Upstairs, en butikk med alt og ingenting, finner alltid noe spennende og til veldig hyggelige priser. Tine K lysestaker, de gir så utrolig fint lys, alt kjøpt i Kristiansand.

Ønsker deg en nydelig torsdagskveld
Klem fra meg ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar