lørdag 29. oktober 2011

høsttur og julekurv

Riktig god lørsdag til deg og takk for at du titter innom bloggen min!

I dag har vi hatt en skikkelig rolig formiddag, men etter mye om og men kom vi oss ut på tur. Vi kjørte opp til åsen og fant oss et fint sted. Akkurat idet vi satte oss forsvant sola og det ble litt grælete. Hanna var ikke helt turmotivert og ble litt kald, så etter første pølsebiten sa hun stille; "kan vi ikke bare slukke bålet og sette oss i bilen og spise pølser?" Vi holdt motet oppe, og etter pølser, kakao og kvikklunsj gikk vi en liten tur. Jeg plukket litt mose og fant noen kvister, Hanna storkoste seg på pappas nakke og hylte av glede da løp i myra  "du er den beste, pappa"

                                     


Da vi kom hjem måtte jeg bare finne frem litt julestoff, jeg verker etter å pynte til jul. Gleder meg så masse til den deilige førjulstida med julemusikk, pynting, gaveinnpakking, baking og masse masse kos. Så i dag måtte jeg prøve meg på en julekurv. Jeg har allerede samlet noen bitte små trær i kjelleren som skal brukes til å pynte med, og Hanna meldte seg umiddelbart til å være med å prøve ut julekurven.
 Har brukt stoff fra Panduro, bånd fra Stoff og stil og perle i tuppen (ikke så lett å se, men den er der).

Ønsker deg en deilig lørdagskveld ♥
klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar