søndag 16. oktober 2011

Førjulshandling

God søndagskveld til deg - hyggelig at du titter innom bloggen min!

I går var Hanna, jeg og to damer til på jentetur til Snoka Miljø like utenfor Kongsvinger.
Der var det fint! Det var nesten fullt julehus, med mange juletrær pyntet i ulike farger og stiler, det var tekstiler, lamper, lykter - små og store, det var det aller meste. Vanskelig å bekrive egentlig, må nok oppleves. Utrolig flotte utstillinger (var ikke lov å ta bilder), men sjekk ut  http://www.snoka.no/ og det er virkelig verdt et besøk. Vi storkoste oss, det var spesielt stas for Hanna å kunne ta av juletrepynten og kjøpe den. Det var så mye fint å se på og atmosfæren var så deilig at det nesten var litt vanskelig å handle.
Men vi hadde en deilig førjulsdag og skal garantert tilbake før jul.
 Jeg kjøpte de små lyktene, tøyposen, brikkene og brettet, ser for meg det med Green Gate julekopper og gløggkos. Jeg kjøpte også en lampe, men skjermen passet ikke, så den er litt stusselig å vise frem.
Green Gaten på brettet kjøpte jeg i Lillesand i høstferien. Må også fortelle at mannen også liker Green Gate og bruker koppene hver dag.

På vei hjem stoppet vi på Antikk og Shabby Chic, en kjempelåve med alt du kan tenke deg av både gammelt og nytt satt sammen i stilige utstillinger. Jeg har vært på utkikk etter en pyntehåndklehylle, men den kan ikke være bredere enn 70 cm. Og det første jeg så da jeg kom inn i "kjøkkenrommet" var to forskjellige pyntehåndklehyller og bredden var perfekt.  Jeg falt for denne og kunne ikke få tatt den ned og betalt den fort nok. Kom hjem og var kjempeglad og i ekstase. Mannen derimot svarte at; "hvor mange sånne hyller skal vi ha da? Nå prøver vi ut den tredje hylla på kjøkkenet..." Jeg svarte litt spakt at en sånn hylle har vi jo ikke, og dessuten har jeg funnet nye plasser til de som har vært på kjøkkenet før.
Nå er hylla skrudd opp, og vi ble fornøyde begge to :)

Ønsker deg en flott ny uke!

klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar