lørdag 25. juni 2011

nymalt bord og sommerferie

God ettermiddag kjære deg!
Første feriedag i dag og våknet til nesten skyfri himmel - fantastisk, og det har faktisk vært sol og opphold i hele dag :) Det er bra start på sommerferien det (skal riktignok jobbe i uke 27).
Denne ukas malejobb har vært dette bordet, det var opprinnelig trehvitt og lakkert, men nå har det blitt hvitt og fint. Det står i kroken ved lesestolen, kommer bildet av kroken etter hvert, skal bare sy en ny pute først.
Jeg har kjøpt ny lampe og skjerm, begge fra Miljøgarden, skjermen kan enkelt byttes ut i andre farger etter årstid.
 Tidligere hadde vi en lackhylle fra Ikea, svart selvfølgelig, under anlegget vårt, men den skrudde jeg ned når vi satte inn sjenken til tv`en. Da flyttet jeg alle cd`ene inn i den, og det er litt tungvint å finne frem cd`er og bytte de, blir lett liggende å flyte eller det bare blir rot med div. cover osv.  Derfor samlet jeg mannens og mine favoritter og satte de sammen med et scrap-ark og blonde med en tag. Det er jo i grunnen de samme cd`ene som går igjen, vi har en stund prøvd å bli flinkere til å sette på en fin cd på kvelden istedet for å skru på tv`en. Vi synes det er koseligere med musikk i bakgrunnen, enn når alle sitter og glor på tv`en.


Våre favoritter

Ønsker deg en strålende lørdagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar