fredag 8. juli 2011

hjemmesydd sengeteppe


God kveld til deg!
Hanna har en seng som tippoldefaren hennes har laget, og jeg tok endelig motet til meg å prøvde meg på et lappeteppe til sengen hennes, og det gikk overraskende bra. Jeg har brukt både lyserosa og blå, tenkte det blå ville bryte opp litt av alt det veldig rosa. Jeg valgte et annet stoff på den andre siden, det matcher ikke helt rosafargen, men jeg syns ikke det gjør noe. Tenkte det kanskje vil være noe for Hanna når hun blir eldre. Jeg har sydd over sømmene slik at vatten blir liggende i ro.


Den andre siden ser slik ut.
 Her synes også litt av alfabetet jeg har malt på veggen, alle bokstavene er lyserosa og jeg har malt mørkerosa prikker på vokalene. Vi går ofte igjennom alle bokstavene til tanter, onkler, besteforeldre, venninner og andre ord. En fin måte å bli kjent med bokstavene på ved at de er på veggen, tilgjengelig hele tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar