torsdag 16. juni 2011

Sommervenngave

I`m back :)
I slutten av mai hadde vi sommeravslutning på jobben, og i år bestemte vi oss for å trekke sommervenner. Det er kjempekoselig og veldig spennende for en som liker gaver. I tillegg kjøper vi inn en gevinst til lotteri, hvor pengene går til Oslotur med show og middag. Jeg fikk en av de andre damene og bestemte meg for å sy en gavepose med personlig innhold.

Jeg hadde noe lilla stoff (fra Stoff og stil) og et fint mønsterark som matchet stoffet. Jeg stanset ut bokstaver og småblomster, svertet disse med en mørkelilla stempelpute og pyntet med glitter og perler.
Min sommervenn elsker lakrisbåter og seigmenn, så da fylte jeg to poser fra Panduro med det.


Jeg kjøpte også tre lilla lys og bandt de sammen med mønsterark og blonder, har lastet ned nosgalgiske bilder fra en blogg for lenge lenge siden. Bak bildet skrev jeg; kun du er deg, derfor er du så verdifull

Det var kjempegøy å lage en gave til en kollega og enda hyggeligere at den falt i smak
Også i desember skal vi ha en venn hele måenden som vi skal ordne en liten ting til hver dag, det være seg en oppskrift, lys, et hyggelig dikt, julepynt ol - det gleder jeg meg til :)
Ønsker deg som titter innom en strålende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar