søndag 15. mai 2011

strikket sjal

 Denne uken har jeg strikket dette sjalet, fant en utstillingsmodell på garnbutikken i Eidsvoll. Det så litt komplisert ut for mine strikkeferdigheter, men etter at damene der nede hadde både vist og forklart meg, tok jeg med meg garn og mønster, og det gikk overraskende greit. Har nå begynt på et i grått.

Denne helga har vært stille og rolig, vi har gjort de siste innkjøpene til 17.mai antrekket, malt en stol til å ha på inngangspartiet og kjøpt inn litt planter.
I dag har vi bare slappet av, Hanna har hatt falsk krupp i natt, så da ble det kun 3 timers ordentlig søvn. Så formiddagen har gått med til å slappe av, sove og spille "Se hva jeg kan". Dette er et spill jeg liker kjempegodt, det er både morsomt og lærerikt, samt et pedagogisk godt spill

Ønsker deg en forsatt fin søndagskveld og en fin mandag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar