lørdag 21. mai 2011

Hobbyrom

 Her kommer noen bilder fra min del av hobbyrommet vårt. Etter mye rydding, organisering, litt kasting og omorganisering tror jeg at jeg har fått det sånn som jeg vil ha det, iallefall for nå. Har endelig fått det lyst og romslig, tidligere hadde jeg scrappepult under kjellertrappa, det ble litt mørkt og stusselig. Nå kan jeg titte ut og se ned til Vorma og forhåpentligvis skal jeg klare å lage et lite blomsterbed utenfor vinduet.
Det blir mye rosa hjemme hos oss, med tre jenter som er glad i rosa blir det mye stæsj som blir i rosatoner.
 Jeg har merket alle bokser og esker med rosa ark med hvite prikker, mye av quickutzutstyret mitt er rosa, derfor ble valget enkelt.
Første LO er ferdiglaget, har hatt dette bilde liggende lenge og gledet meg virkelig til å lage en side av bildet. Bildet er tatt av Fame fotografene, barnehagen vår har brukt dem de to siste årene og vi er STRÅLENDE fornøyde med bildene. De er så fantastiske og levende, gleder meg til uka for da kommer de igjen :)
Jeg har også skrevet det jeg sier til Hanna hver kveld før hun legger seg
Jeg elsker deg og er stolt av deg
Jeg vil alltid være her for deg,
jeg skal hjelpe deg, støtte deg
og passe på deg
for alltid
Mamma ELSKER deg ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar