mandag 16. mai 2011

inngangsparti

Her er vårt inngangsparti, vi har en liten veranda med plass til et lite bord og to stoler. Mannen min bygde denne i fjor høst. Før det hadde vi et innbygd inngangsparti og en bitte bitte liten gang, og med en familie på 4 og 5 ble den altfor liten. Vi bygde derfor inn inngangspartiet til gang, så nå har vi en gang med plass til det vi trenger av klær og sko (og sykler...)
 Denne stolen malte jeg i helga, så når middagen var fortært, måtte jeg ut og sette den på plass med div pynt. Jeg hadde en ivrig hjelper i Hanna, hun liker godt å ordne og hjelpe til :)
 Gleder meg til morgenkos på verandaen. Det blir lite kaffe, men en kakao duger som "morraskaffe" for meg. Jeg kjøpte bord og stoler på Clas Ohlson, og liker de faktisk veldig godt.
 Kjøpte denne kassa på Blomsterverden, og er superfornøyd med den. Akkurat nå har jeg to lavendel og to andre forskjellige planter jeg ikke vet navnet på .
I kveld har Hanna og jeg laget potetsalat og eggesalat til i morgen. I år bestemte vi oss for å ha rømmegrøt og spekemat på 17.mai. Laget dette spekefatet som den siste forberedelsen i dag (skal stryke skjorter og forkle da)

Ønsker deg en alle tiders 17.mai feiring ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar