søndag 8. mai 2011

Hjemmelagde "teposer" ♥


Ideen fikk jeg fra denne kjempefine bloggen http://www.joridkvam.com/, men for å gjøre det litt mer barnevennlig, klippet jeg ut merkelapper og Hanna fikk tegne og stemple på som hun selv ønsket. Disse teposene lagde vi til Hannas mormor og bestefar som er veldig glad i te  Hanna storkoste seg og gledet seg veldig til å gi bort overraskelsen. Jeg synes de blekjempefine og har allerede noen ideer til adventspakker til teglade mennekser jeg kjenner ♥
Denne ble Hanna aller mest fornøyd med og lagde flere i samme design ♥
Vi møtte mormor og bestefar på Minne gårdskafè og koste oss der, og gjett om de ble glad for overraskelsen. Vi koste oss med is, kanelsnurrer (som jeg tror er verdens beste) og traktorvaffel. 
Etterpå syklet vi hjem til lek og tur på stranden

Ønsker DEG en fortsatt god søndag og en deilig ny uke ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar