søndag 20. februar 2011

Vårluer og familiedag ♥

Dette er luene jeg har sydd i dag. Tenkte jeg skulle henge de opp på bytte/ salgsveggen i barnehagen i morgen, litt dårlig timing siden det er så kaldt, men kan jo alltids forsøke.
 Jeg selger luene for 75kr og baggy luer til 100kr
Jeg liker disse luene skikkelig godt, og Hanna er også ei luejente, og hun synes det er stas hver gang det blir en ny lue på henne ♥ og mammaen er jo ikke sen om å hverken sy, hekle eller strikke luer til henne :)

"jenteluer"

 
"gutteluene"

På senformiddagen i dag dro vi til mine foreldre, der har vi slappet av og kost oss i hele dag. Hanna og storesøster har lekt flere timer med mine gamle barbiedukker og alt utstyret jeg hadde som liten. Hannas storesøster er utrolig god og ikke minst tålmodig, og veldig flink til å leke med Hanna ♥
Vi har kost oss med "bestefarpizza", en vinner hver gang vi spiser hos dem.
Vi har hatt en deilig dag heme hos a´mor og  n´far ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar