torsdag 17. februar 2011

En strålende dag ♥

 I går formiddag var jeg ute med en veldig god venninne. Vi pleier å møtes på ettermiddagene, spise litt,
"lynshoppe" og haste til en deilig spabehandling. Men i går hadde vi hele formiddagen sammen,
og det var så koselig. Vi handlet litt til hus og hjem, klær
 og det ble enda en Hello Kitty venninnebursdagsgave :) 
Det ble ingen spa i går, men det er like så koselig med god mat og masse prat ♥
Jeg hadde gledet meg stort til å handle Greengate på Dorothea, men så hadde bare de blå boksene
kommet, men de ble med hjem. Jeg liker veldig godt den nye blå serien og
jeg ønsker meg egentlig alt det blå.

Kjøpte også denne utrolig søte og fine muggen, så den med en gang jeg kom inn på Kremmerhuset,
og visste med en gang hvor jeg skulle ha den og hva ejg akulle ha oppi.
Med andre ord en veldig vellykket venninnedag ♥

På ettermiddagen kom mannen min sin eldste datter ned til oss, så da ble det livretten hennes
til middag, kylling og nudler. Det var veldig koselig og lenge siden alle var samlet,
eller som Hanna pleier å si; nå er alle folka mine her - hele familien min
Etter middagen fikk jeg et kjapt kurs i bruk av photofiltre, så er det bare å håpe at noe sitter igjen
når eksperten har reist...
En suveren dag hjemme hos oss ♥

1 kommentar:

  1. Hei tante Tone! :)
    Vi koser oss og følger med på din blogg.
    Klem fra Celina og mamma`n. JL hilser massemasse til tante og Hanna-mor <3

    SvarSlett