tirsdag 22. februar 2011

Førjulsstemning ♥

Her snør det og snør det, ingen tegn til vår på lenge enda. Tenkte nå i stedet for å bare lengte etter våren kunne jeg jo like gjerne begynne med litt julegaveforberedelser. Det er skikkelig julestemingvær og jeg hadde vært strålende fornøyd om det var desember...
Men den gang ei, har derfor nå tatt frem julepermen min, der har jeg samlet oppskrifter på kakene vi baker til jul, matoppskrifter og ikke minst julegavelistene. Har skrevet julegavelister i mange år nå, og det er så kjekt. Kan bare bla meg tilbake noen år for å sjekke hva de forskjellige familiene og venner har fått, slik har jeg kontroll på at ingen får det samme to år på rad. I tillegg vet jeg til enhver tid hva slags julegaver jeg har liggende, selv om jeg ofte må bytte om og gjøre om litt på listen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar