torsdag 13. desember 2012

jul i vårt hus

God torsdag til deg!
Nå begynner det å bli jul hos oss, i år har jeg pyntet litt hver dag og skate men sikkert fått plass julepynten

Julekjøkken
 De røde Greengate koppene og skålene har kommet frem, og de fresher virkelig opp hylla på kjøkkenet


 Hanna har laget adventsappelsin i barnehagen, og den lukter så godt, bringer frem barndomsminner og Jul i skomakergata

Juledo
 Jeg har pyntet litt på do også. Når det er jul, så skal det synes i hele huset.
Badet har også blitt pyntet enkelt, jeg liker å bruker grantrær, kongler, lerkekvister, hjerter og ulike røde pyntebånd. Jeg tar ikke frem så mange nisser, nesten bare de som jentene har laget opp igjennom årene

Jul på badet

Jeg ønsker deg en fortsatt god kveld!
Førjulsklem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar