tirsdag 20. november 2012

Badet er ferdig

Hei og hopp!
Nå er det lenge siden sist!
Nå er endelig badet ferdig, og det er skikkelig deilig!
Og slik ble det:
 Mannen min laget som vist tidligere innredningen av plater og skapdørene er fra Ikea. På innredningen brukte vi panellakk og benkeplata brukte vi olje, derfor ble den litt for gul. Men det måtte vi for å unngå å måtte bytte den om et år fordi den har blitt stygg etter vannsøl.
 Denne lykta har jeg kjøpt på Loftet, den er trygg og fin å ha på badet.
Og jammen har det ikke sneket seg med en julefyrstikkeske :-)

 På grunn av at innredningen er plassbygget, ble det muligheter for å ha noen små hyller med plass til vaskekluter og litt pynt.
Hanna og jeg er veldig glad i steiner. Hanna er glad i å plukke og finne fine steiner og jeg er glad i å pynte med dem

 Jeg er også glad i marshmellows, så et lite glass med marshmellows må til
 Badet vårt er veldig lite, så det ble nå kun plass til innredning på ene veggen og badekar på andre veggen. Allikevel føles badet større og luftigere nå enn tidligere. Vi valgte også å ha et stort speil liggende over vasken og det gjør jo også sitt til at badet "ser" større ut.

Nå skal jeg pynte litt på ei grein jeg har malt, den skal erstatte gardinen i gangen i desember.
Så nå må jeg finne frem litt kongler, lykter og julekuler - gleder meg!

Jeg ønsker deg en fortsatt finfin tirsdag!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar