søndag 28. oktober 2012

flytting av hyller

God søndag til deg og takk for at du titter innom bloggen min!
Badet er fortsatt ikke ferdig, vi har nå hatt fire turer til Megaflis og enda har vi ikke fått alt i hus. Utrolig kjedelig å måtte kjøre frem og tilbake pga at de ikke har varer de sier de har, og rett og slett dårlig kundeservice. Så siden det tar tid med å få badet ferdig, må jeg finne på noe annet å gjøre i heimen.
Når jeg sitter og strikker blir det til at jeg kikker meg litt rundt i stua, etter noen kvelder fikk jeg så lyst til å bytte ut tallerkenhylla med en annen hylle. Tallerkenhylla var egentlig litt liten til å ha på stua, så den ble skrudd ned til fordel for en hylle som nå snart har vært i samtlige rom i huset.



 Hylla er fra Ib Laursen, og jeg liker den veldig godt. Det var egentlig litt deilig å få bort tallerkenhylla, ble liksom ikke så rotete på veggen når den ble borte. Tallerkenhylla fikk seg plass på kjøkkenet.

Jeg ønsker deg en fortsatt god søndag og en herlig ny uke!
Vi er i full gang med juleforberedelser og jeg elsker det!
Klem fra meg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar