fredag 19. oktober 2012

bestemorsruter blir høstteppe

God fredag til deg!
På kveldene nå koser jeg meg med å hekle bestemorsruter som til slutt skal bli et høstteppe. Om det blir ferdig i løpet av denne høsten eller neste er heller uvisst. Men, det er koselig å sitte og pusle med dette og jeg kan legge det fra meg og gjøre andre ting imellom, uten å stresse med å bli ferdig - og det er jo hele kosen med et håandarbeid. Dessuten er det også et håndarbeid det er greit å ta med på jobb, hvis jeg får lyst til å hekle litt i pausa.
Kanskje litt uvanlig fargevalg av meg, men tok sjansen og jeg tror jeg kan ende opp med å like dette når jeg en gang blir ferdig.
Jeg har kjøpt garn på Europris, Trysil garn - alfa. Garnet er godt å hekle med også varmer det jo også litt da.




Når teppet blir ferdig får det nok plass oppi senga på stua, gleder meg til å sitte eller ligge der med håndarbeid eller et kryssord.

Ønsker deg en finfin høstkveld!
Vi skal kose oss med enchilada og norske talenter, og lade opp til innspurten av badet i morgen :-)
Klem fra meg 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar