lørdag 15. september 2012

oppussing av bad - del 2

Riktig god lørdag til deg!
Oppussingen av badet går sakte, men sikkert fremover. 
Valget på gulvfliser er tatt, og vi endte opp med mosaikkflisene.
 
Ser kanskje litt rotete ut med mosaikkfliser, men badet vårt er nok Romerikets minste bad, så det blir ikke mye av gulvet som synes når badekar og innredning kommer på plass.

Slik ble gulvet før det er fuget, som vi håper å få gjort i begynnelsen av neste uke.
Det blir jo mye finere og ryddigere så fort det er fuget, det er jo da man ser hvordan det egentlig blir.
Jeg gleder meg utrolig mye til badet skal bli ferdig, og det er ikke lett å la vær å handle litt utstyr som skal være der. Slik handling gjør jeg jo hver gang vi pusser opp, og så tror jeg liksom at rommet er så mye større enn det er, og så har jeg plutselig lysestaker, kurver, småboller, lykter og ikke minst vaniljelys til overs.
Nå har jeg begrenset meg til en lykt, en glasslykt og kurv til vaskekluter - i tillegg til vaniljelys da :-)
Og det beste er at jeg vet hvor dette skal stå og at det garantert er plass til det, iallefall glasslykta og vaskeklutkurven.

Ønsker deg en strålende lørdagskveld!
Her blir det hjemmelaget pizza og godis til "Skal vi danse"
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar