søndag 16. september 2012

nytt bord

God søndag til deg, og takk for at du titter innom bloggen min!
På fredag kjøpte jeg et nytt lite bord, er veldig glad i sånne småbord, for de er så enkle å flytte på og det er lett å finne et nytt sted hvor det kan stå.
Dette bordet kjøpte jeg på Blomsterverden, fikk 30% på det pga flyttesalg. Det er utrolig trist at Blomsterverden skal flytte, det har vært så utrolig kjekt å ha en blomsterbutikk 200meter unna der vi bor.
Jeg har fått kjøpte noen kjempefine potter og litt annet småtteri på 50%.
Bor du i nærheten, ta deg en tur innom!


ukens middager

Nå står middagen å godgjør seg og brytebrødet står til steking - vi skal ha hjemmelagd lapskaus med selvskutt rådyr i dag. Det er deilig høstmiddag.
Småjentene her i huset har begynt å etterlyse desserter, så nå har vi avtale om at hver søndag skal vi ha dessert. I dag blir det sjokolademousse med physalis.
Jeg håper at høstkveld blir koselig!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar