mandag 24. september 2012

18års bursdag

Hei på deg!
I går feiret vi mannens eldste datters 18års dag med familien, en rolig og koselig feiring.
Jeg spurte henne om hun ønsket et tema eller noen spesielle farger til bursdagsbordet, og til svar fikk jeg lys rosa og babyblå, og MMA eller BMW. Hm, her måtte det googles litt ja...

Valget falt på rosa, og disse nydelige rosene kjøpte jeg på Blomsterverden.
Denne krakken står i gangen, litt hyggelig å pynte i gangen som er det første rommet gjestene kommer inn i.


 På bordet brukte jeg metervare fra Jysk som duk, tallerkener fra Kid, glass fra Ikea og div vaser med roser, samt hjerteskåler fra Miljøgarden med rosa og hvite biler 

 Jeg brukte to chilisausflasker til Hanna og fetteren hennes. Jeg vasket de godt og fjernet merkelappen, da de hadde tørket, penslet jeg med decoupagelakk, festet en stripe fra serviettene vi skulle bruke og penslet over med decoupagelakk. De ble dekorative og ekstra søte med rosa saft fra Fun. Barna syntes det var stor stas å få påfyll på flaskene

Dette var det jeg klarte ut fra ønskene om tema til bursdagen, bursdagsbarnets drøm er å få seg en BMW når førerkortet er sikret.

Jeg ønsker deg en fin kveld!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar