søndag 5. august 2012

Ny kjøkkengardin

Hei på deg!
I dag skinner sola og det har ikke regnet enda, det er herlig!
Denne helga har jeg malt stuevinduene og verandadørene utvendig og i går var jeg en del timer i Halden.
Mannen min syklet grenserittet, han og en kollega trengte sjåfør, så da sto vi opp kl.05.00 og dro til Strømstad. Jeg hadde en del timer mellom start og målgang, var da innom Nordby shoppingsenter og fant denne gardinen til kjøkkenet. Jeg har egentlig ikke vært på jakt etter ny gardin, men denne likte jeg så godt at den måtte jeg bare ha. Vi har bare ett vindu på kjøkkenet, så det blir ikke så store kostnader ved å skifte gardiner innimellom


Jeg prøver meg nok en gang med middagsliste for alle dagene, har virkelig ambisjoner om å følge den opp og sørge for at middagene blir sunne, varierte og gode.

Jeg ønsker deg en god ny uke!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar