søndag 12. august 2012

Litt nytt i hylla

God herlig søndag til deg!
Denne helga har vi hatt sommer, helt fantastisk herlig med sol og varme. Til tross for sommerværet har vi vært i aktivitet. Nå har endelig sprossene kommet på stuevinduene og det gjorde seg virkelig, mannen har tatt høstens første bukk, Hanna fulgte spent med da bukken skulle flåes og Hanna har vært i bursdag. Jeg var også med i bursdag og det er alltid  så inspirerende å se hvordan andre har (har jo vært i dette hjemmet flere ganger og blir alltid inspirert av hvor fint det er der). Jeg blir så glad og får så lyst til å endre på noe når jeg kommer hjem, det trenger ikke være store forandringene. Man må jo ikke gjøre likt som andre, men hente ideer og bruke det man har selv og gjøre det slik at det passer inn hos seg selv.
 Bokhylla på stua fikk litt nytt i seg, tok vekk insekts- og blomsterbøkene, og frem kom dovinduet fra hytta og favorittserviset mitt. Dovinduet er skrubbet og glassene fjernet, det var en sprekk i vinduet, så det måtte vekk.

 Endelig fikk jeg brukt denne glassklokke jeg så absolutt måtte ha i fjor høst. Den har inntil i dag stått på benken eller i skapet på grovisen. Serviset har jeg alltid likt og som liten valgte jeg dette kaffeserviset hver gang jeg hadde familiebursdag. Jeg syntes koppene var så fine, også likte jeg blomstene godt - og det gjør jeg fortsatt :-)

Ukens middager

Jeg ønsker deg en strålende ny uke!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar