fredag 13. juli 2012

seng i stua

Hei på deg!
I dag regner det katter og bikkjer, så da er det deilig å holde på litt inne.
Nå har senga kommet på plass i stua, og vi liker det.
Det er utrolig deilig å ligge å lese, slappe av med rolig musikk eller en skikkelig kosestund med Hannamor.
Hun har også sett at senga kan brukes til ulike ting, som båt, buss, barnehage eller Spania, hun storkoser seg med dukkene sine og div utstyr.

 Til høsten og vinteren skal senga fylles med saueskinn og flere varme tepper, og jeg har et lite håp om å fylle senga med julegaver i tiden før julaften (men jeg vet ikke om det går, for jeg er så nysgjerrige at jeg neppe klarer å la de ligge i fred uten at jeg kjenner og klemmer på pakkene).

For å stenge av litt mot spisebordet, sagde mannen av en hylle vi hadde stående i kjelleren, monterte på toppen igjen og jeg malte. Den funker strålende. 

Ønsker deg en riktig god dag om sola skinner eller ei!
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar