fredag 18. november 2011

Nytt stuebord

God fredagskveld til deg!
Et kjapt innlegg før vi skal kose oss med taco og Idol.
Denne uken kjøpte vi oss nytt stuebord, vi hadde et bombaybord som vi har hatt i 4 år. Har med tiden blitt grådig lei det og har vært helt dårlig på å kulle bytte det ut. Mannen så ikke helt behovet for nytt bord "det er da fint nok det vi har". Men, jeg har en tendens til å bli litt lei møbler innimellom. Vi prøvde med et annet bord vi har i kjelleren, men det passet ikke. Etter mye om og men ble vi enige om å kjøpe et nytt bord.
Før:
 Etter:
 = en veldig fornøyd kone og mann :-)

Må også vise frem de nye veskene mine fra Cath Kidston. Verdens snilleste kollega var på juleshopping i London og kjøpte med seg disse til meg. De er så utrolig skjønne og praktiske, plass til masse oppi og ikke minst utrolig fine. Jeg er så fornøyd med de fine veskene mine :-)

Ønsker deg en nydelig fredag!
Klem fra meg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar