torsdag 1. september 2011

Ny hylle

                 God torsdag kveld til deg                                     

                                                     
 Kjøpte denne Ib Laursen hylla på Loftet tidligere i uken, den henger i gangen og jeg har tatt ned vinduet som hang der (ser nå at jeg har glemt å ta ut spikeren...) Vinduet har jeg flyttet ut på stua og det står nå på gulvet, er ikke helt sikker på om det blir der

Lønntun
Må også vise frem tuntreet vårt, planen var iallefall det da vi flyttet hit for snart tre år siden. I sommer flyttet vi det fra der hvor det sto, til bak huset. Måtte tenke litt praktisk, her kan jeg nemlig bare rake alt løvet rett ut i skråningen, men om vi hadde plantet det ved inngangspartiet hadde det blitt maaange trillebårlass.
Dessuten kan vi se det fine treet fra kjøkkenvindu og jeg synes Lønn er desidert vakrest nå om høsten.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar