søndag 11. september 2011

Hannas rom

Nå er Hannas rom ferdigmalt og innredet for ente gang. Jeg blir ikke helt enig med meg selv hvordan hun skal ha møblene for å ha mest mulig lekeplass. Jeg har nå malt over Hello Kitty og hele alfabetet på veggen (tok en liten sjekk og hun kjente alle bokstavene). Hanna har nå en lys lys rosa vegg, 2 egghvite og en panelvegg
 Her en kjøkkenhjørnet, har tatt vekk bordet og heller laget en "bar"/ pultløsning, Hanna var veldig fornøyd, for nå kan hun også gjøre lekser som storesøster. Det skal to hyller opp over pulten, som skal males hvite.

Hanna og jeg har hatt jentehelg, papsen er på fisketur i Nordnorge. Så vi har hatt pysjen på, sett på film og kost oss med popcorn - ekte jentekvelder. I går ble det liten shoppingtur på Jessheim, måtte innom ny lekebutikk Sprell og der var det mye som falt i smak både hos Hanna og meg. Wallstickerne over pulten er derfra og de likte Hanna spesielt, det skal flere opp på veggen etter hvert. Vi tok også en bråtur inn på Ikea, kjøpte expedit hylla og Hanna var kjempeimponert over at jeg klarte å skru den sammen; "mamma, du klarte det jo..."
Kjøpte også disse rullene med gavepapir på Ikea, de var så skjønne.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag og en ny god uke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar