onsdag 6. april 2011

vårsteming ♥

Det er vår ♥


Det sildrer i takrenna, snøen minker for hvert minutt, fuglene synger og sola skinner - helt herlig og jeg nyter det virkelig. Har lenge hatt påskeliljer og perleblomster i hus, gir meg skikkelig vårstemning.
Jeg er spesielt glad i perleblomstene, de minner meg om besteforeldrene mine som hadde hagen full av dem - gode barndomsminner.
Etter jobb i dag tok Hanna og jeg desserten på forskudd, vi koste oss på terrasseplattingen med is. Sola varmet skikkelig og det var så deilig. Etterpå gikk Hanna på oppdagelsesferd i blomsterbed og sandkassa, fant mange fine pinner, sand og "hjertesteiner" (er nok preget av meg...).
Jeg koste meg med strikking, nå holder jeg på med kjøkkenkluter. Nytt kjøkken er rett rundt hjørnet, så da må det noen nye kluter til.
Ellers har kveldene gått med til maling av hobbyrom, taket har nå to strøk, og det blir så lyst og fint. Jeg klarte ikke å vente lenger med å male veggene, så i kveld har jeg malt to av veggene i lys beige :)
Hurra!!! Jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet, men koser meg med veien til målet ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar