fredag 29. juni 2012

sommeravslutning

Hei på deg!
Etter noen uker med litt bekymringer og hodebry, har nå energien til hus og hjem kommet tilbake og lysten til å blogge er på plass.

I går hadde vi avslutning for en kollega hjemme hos meg. Vi har jobbet sammen i to år, så det var litt vemodig, men en koselig kveld. Takk Madde for to fine år sammen med deg :-)
Jeg hadde dekket bordet enkelt, steiner som Hanna har plukket fra Mjøsstranda, små vaser med krysantemum, rosa lys og selvfølgelig rosa servietter bundet sammen med tykk tråd og et krysantemumblad
 Tallerkenene er fra min farmor og farfar og glassene er fra Ikea, de er kjempegode å drikke av, stødige og fine

Jeg fikk kjempefine vertinnegaver, vin (som mannen min syntes var suverent) lemonade, telys i en kurv jeg har ønsket meg og nydelige rosa blomster - min kolleger kjenner meg nok


Ønsker deg en herlig sommerhelg 
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar