søndag 14. august 2011

Nytt lappeteppe i gangen


God søndag til deg!
Viser frem dette teppet jeg begynte på forrige helg, har brukt litt restestoff og nyinnkjøpte rosa ruter og som ble ferdig denne uken.
 Tidligere hadde madrassene lyselilla trekk, de var egentlig helt greie de, men nå trengte jeg noe nytt. Benken er litt over 2 meter og 60cm bred, så det var egentlig ganske fort gjort å sy teppet. Jeg har laget denne sommerlige siden og den andre siden har jeg et helt stoff i julerød med litt mønster. Tenker da å bare snu teppet når det nærmer seg november og desember


I dag har Hanna og jeg vært på nesten 3 timers tur opp til Ninabben, og det var en kjempefin tur. Nå venter vi bare på at mann og pappa skal komme hjem etter en ukes fisketur i nord ♥
Vi har en spennende uke foran oss med mannens 40 års dag - masse deilig planlegging (er veldig godt igang da), blomster og pynting og ikke minst gaver...

Flott utsikt over Mjøsa

Ønsker deg en fortsatt flott søndag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar