søndag 23. januar 2011

Sy-helg

Etter en brun og mørk høst, og en veldig rød jul,
har jeg valgt lys lilla i stua.
Lengter etter lys og vår, så denne helga har jeg
brukt til å sy puter og en pyntepose til lys.
Stoffene har jeg kjøpt på Panduro og Stoff og stil.

                                                Denne puta ligger i "lesestolen" på stua,
                                   jeg prøvde å sy glede med symaskina, men må nok øve litt mer

                                    Slik ble benken i gangen etter en liten dag med sying,
                                           her var det svart, brunt og beige før.
                                        Blir litt glad når jeg ser bort på den nå, deilig med
                                                    lyse farger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar